Posted on
Ημερομηνία Δημιουργίας: 21 Ιανουάριος 2021
Ημερομηνία Ενημέρωσης: 20 Ενδέχεται 2024
Anonim
Ταξιδιωτικός οδηγός για τον Οκτώπτερο και παχέος εντέρου. Πλήρης λίστα τοποθεσιών λατρείας - Παιχνίδια

Περιεχόμενο

Όπως και κάθε καλό παιχνίδι ρόλων, θα βρεις πολλά βάθη Ταξιδιώτης Οκτόπαθ. Καθώς προχωράτε περισσότερο στο παιχνίδι, θα θέλετε να δώσετε στους χαρακτήρες σας ένα ευρύτερο φάσμα ικανοτήτων και δεξιοτήτων για να χρησιμοποιήσετε σε μάχες. Ένας τρόπος για να γίνει αυτό είναι να τους δώσετε δευτερεύουσες κατηγορίες εργασίας.

Ωστόσο, για να ξεκλειδώσετε αυτές τις εργασίες πρέπει να εντοπίσετε τα ιερά τους. Οι θέσεις του ιερού είναι διάσπαρτες σε όλη την Orsterra και πρέπει να τις βρείτε. Παρόλο που μπορείτε να τα ανακαλύψετε κατά τη διάρκεια της αναπαραγωγής σας, ο οδηγός αυτός θα αναλύσει λεπτομέρειες σχετικά με τις τοποθεσίες τους, για να διευκολύνει τον εντοπισμό τους.

Αυτός ο οδηγός θα απαριθμεί επίσης τις τέσσερις προχωρημένες ιερές τάξεις εργασίας που είναι κρυμμένες στον κόσμο, καθένα από τα οποία προστατεύεται από έναν τρομερό εχθρό. Όλες οι περιοχές που πρόκειται να ταξιδέψετε μέσα σε αυτά τα ιερά έχουν μολυνθεί από τέρατα που είναι έτοιμοι να πάρουν μέρος από χαρακτήρες επιπέδου 20.

Σχετικό περιεχόμενο:

• Ο καλύτερος οδηγός όπλων
  • Καλύτερες θέσεις άλεσης

Ιερός Ναός της Φλόγας (Κληρικός)

Θα βρείτε το ιερό του Flamebearer που βρίσκεται στα Frostlands, σε το βόρειο τμήμα του χάρτη στο Δυτική Stillsnow Wilds μονοπάτι. Όταν βρίσκεστε σε αυτόν τον δρόμο, βρείτε το σημάδι στο ανατολικό τμήμα της περιοχής. Μόλις εκεί, κατευθυνθείτε νότια και θα πρέπει να βρεθείτε να ανεβαίνετε σε ένα μικρό λόφο και στη συνέχεια να τον κατεβείτε. Στο κάτω μέρος του λόφου, πηγαίνετε προς τα αριστερά και πρέπει να δείτε μικρά βράχια που σκάβουν το χιόνι. Συνεχίστε μέχρι να δείτε ένα μικρό φακό έξω από μια σπηλιά, η οποία είναι η είσοδος για το ιερό.

Ιερός Ναός Κλέφτες (Κλέφτης)

Το ιερό του πρίγκιπα των κλέφτων βρίσκεται στο Cliftlands, τη δυτική πιο περιοχή στο Νότιο Περίπτερο Quarrycrest. Θα βρείτε αυτό το ιερό στην αριστερή πλευρά του χάρτη. Όταν φεύγετε από την πόλη Quarrycrest, ακολουθήστε το μονοπάτι έξω από την πόλη και συνεχίστε αριστερά και σταματήστε αμέσως πριν τη δεύτερη γέφυρα. Αντί να το διασχίσετε, προχωρήστε στα αριστερά και κατεβείτε σε ένα μικρό μονοπάτι. Αυτό θα σας οδηγήσει κάτω από τη γέφυρα, στην είσοδο του ιερού.

Ιερό της Παναγίας της Χάριτος (Χορεύτρια)

Το ιερό της Παναγίας της Χάρις βρίσκεται στα Sunlands, η νοτιότερη περιοχή της Οστεράς στο δρόμο που ονομάζεται "Northern Wellspring Sands". Ξεκινήστε από την πινακίδα της περιοχής ακριβώς έξω από το Wellspring και ανεβείτε. Προχωρήστε στα αριστερά, περνάτε από το φρουρό και ανεβείτε μέχρι να δείτε μια κόκκινη σημαία. Μη συνεχίζετε προς τα εμπρός. Πηγαίνετε στα αριστερά και θα πρέπει να βρείτε την είσοδο στο ιερό κάτω από ένα μικρό ρεύμα τρεχούμενου νερού.

Παρεκκλήσι του Σαγιαριού (Μελετητής)

Θα βρείτε το ιερό του φασκόμηλου στα επίπεδα, την περιοχή που βρίσκεται στο βορειοδυτικό τμήμα του χάρτη στα δυτικά Noblecourt Flats. Βρίσκεται ακριβώς έξω από την πόλη Noblecourt. Όταν φεύγετε από την πόλη, πηγαίνετε αριστερά στο μονοπάτι σε μικρή απόσταση, πριν περάσετε μέσα από ένα πεδίο χόρτου. Αυτό θα πάρει το κόμμα σας επάνω σε ένα μικρό λόφο, και θα πρέπει να τους ανατρέψει ελαφρώς προς τα αριστερά καθώς συνεχίζονται. Ρυθμίστε την κατεύθυνση του κόμματος σας προς τα δεξιά μόλις περάσετε έναν χαρακτήρα που στέκεται δίπλα σε διάφορους βράχους. Θα βρείτε την είσοδο του ναού σκαρφαλωμένη στην άκρη ενός βραχώδους λόφου.

Ιερό του Εμπορικού (Εμπορικού)

Ας πάμε στα ανατολικά! Το επόμενο ιερό είναι το ιερό του Εμπορικού που βρίσκεται στις ακτές, την περιοχή που βρίσκεται πιο ανατολικά στην ακτή Moonstruck. Όταν φτάσετε στην ακτή Moonstruck που προέρχεται από την ακτή West Goldshore προχωρήστε νοτιοδυτικά για όλο το ταξίδι σας. Τελικά, η πορεία σας θα σας αναγκάσει να πάτε μόνο δυτικά μέχρι να φτάσετε σε αδιέξοδο. Πηγαίνετε μέχρι τον βράχο και πιέστε τους χαρακτήρες ενάντια σε αυτό, παίρνοντας μια απότομη δεξιά. Αυτό θα σας μεταφέρει στο Ιερό του Εμπορικού.

Θα πρέπει να είστε προσεκτικοί γύρω από αυτήν την περιοχή ως τα πλάσματα εδώ είναι έτοιμοι να πολεμήσουν επίπεδο χαρακτήρες 30.

Ιερό του Κυνηγού (Hunter)

Το ιερό του Huntress βρίσκεται στο Woodlands, την επάνω αριστερή περιοχή του χάρτη στο East Victors Hollow Trail. Όταν βρίσκεστε στην πινακίδα προχωρήστε βόρεια στο Victors Hollow. Ακολουθήστε τη διαδρομή και σταματήστε όταν η διαδρομή σας αναγκάζει να πάτε προς τα αριστερά. Αντί να συνεχίσετε να ακολουθείτε την πορεία πηγαίνετε δεξιά στο δάσος. Θα βρείτε την είσοδο του σπηλαίου για το ιερό του Κυνηγού λίγο αργότερα.

Ιερό του Thunderblade (Πολεμιστής)

Ώρα για να πάρετε την ημέρα πόδι σας μέσα Το ιερό του Thunderblade βρίσκεται στα Highlands, την περιοχή στην κάτω δεξιά πλευρά του χάρτη στο βόρειο πέρασμα Stonegard. Όταν βρίσκεστε στην πινακίδα αυτής της περιοχής, πηγαίνετε στα αριστερά και ακολουθείτε το μονοπάτι. Τελικά, θα πρέπει να δείτε μια μικρή σημαία στην κορυφή ενός βράχου που φυσάει στον άνεμο. Αντί να ακολουθήσετε το μονοπάτι προς τα πάνω, πηγαίνετε στα αριστερά, που θα σας οδηγήσει σε μια μικρή πλαγιά. Η είσοδος στο ιερό βρίσκεται στο κάτω μέρος της πλαγιάς.

Ιερό του Θεραπευτή (Θεραπευτή)

Η τελευταία! Για να βρείτε το ιερό του Θεραπευτή πηγαίνετε στις όχθες του ποταμού, τη νότια περιοχή μεταξύ Cliftlands και Sunlands, και πηγαίνετε στην περιοχή που ονομάζεται East Saintsbridge Traverse. Όταν βρίσκεστε στην πινακίδα αυτής της τοποθεσίας, θα διαπιστώσετε ότι βρίσκεστε στη μέση μιας διασταύρωσης. Πηγαίνετε στο σωστό μονοπάτι και προχωρήστε προς τα κάτω. Η διαδρομή θα σας φέρει απευθείας στο σπήλαιο του Ιερού του Θεραπευτή.

Προχωρημένους ιερές τάξεις εργασίας

Θα θελήσετε να κάνετε το δρόμο σας αυτά τα ιερά αργότερα στο παιχνίδι.Σε αντίθεση με τα οκτώ άλλα ιερά, πρέπει να αντιμετωπίσετε ένα αφεντικό προκειμένου να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτές τις περιοχές. Βεβαιωθείτε ότι είστε έτοιμοι να τα αντιμετωπίσετε! Αυτοί οι εχθροί δεν πηγαίνουν εύκολα στο πάρτυ σας και είναι καλύτερο να αναλάβουν το κεφάλαιο 4.

Ιερό του Runeblade (Runelord)

Το ιερό του Runelord βρίσκεται στα Highlands, σε στην ίδια περιοχή βρήκατε το ιερό του Thunderblade στο δυτικό Everhold Pass. Όταν βρίσκεστε στην πινακίδα της περιοχής, προχωρήστε προς τα δεξιά και ακολουθήστε τη διαδρομή. Σταματήστε μόλις φτάσετε στο πιρούνι στο δρόμο, και προχωρήστε προς τα δεξιά και στη συνέχεια προς τα κάτω. Θα ακολουθήσετε ένα μη σημαδεμένο πέρασμα και τελικά θα φτάσετε στην είσοδο του σπηλαίου για το ιερό του Runelord.

Ιερό του Αρμαγούτου (Μάγος)

Ώρα να επιστρέψετε στα βόρεια για το ιερό του Αρμαγούτου! Θα πρέπει να ταξιδέψετε στα δάση, αυτή είναι η ίδια περιοχή που βρήκατε το ιερό του κυνηγού και πρέπει να βρίσκεστε στο ανατολικό μονοπάτι Duskbarrow. Όταν ταξιδεύετε από το Duskbarrow στο μονοπάτι, ακολουθήστε το σε όλη τη διαδρομή, πέρα ​​από την πινακίδα, μέχρι να φτάσετε στην είσοδο ενός μονοπατιού χωρίς σήμανση που περιβάλλεται από ομίχλη. Αυτή η διαδρομή θα πρέπει να σας φέρει προς τα πάνω στον χάρτη. Ακολουθήστε το μέχρι το τέλος και στο τέλος θα φτάσετε στο ιερό του Αρμαγού.

Ιερό του Warbringer (Warmaster)

Είμαστε σχεδόν έτοιμοι! Το ιερό του Warbringer βρίσκεται στις όχθες του ποταμού, στην ίδια περιοχή βρήκατε το ιερό του Θεραπευτή στο δρόμο North Riverford Traverse. Όταν φτάνετε στην πινακίδα αυτής της περιοχής, λίγο έξω από το Riverford, ακολουθήστε το μονοπάτι αριστερά. Σταματήστε δεξιά πριν φτάσετε στη μικρή πέτρινη γέφυρα. Αντί να ανεβαίνετε, συνεχίστε προς τα αριστερά. Θα πρέπει να ακολουθήσετε μια μη σημειωμένη διαδρομή προς τα αριστερά και, στη συνέχεια, προς τα κάτω, σε μικρή απόσταση, πριν να βρεθείτε στην είσοδο του σπηλαίου στο ιερό.

Ναός του Starseer (Starseer)

Το τελευταίο! Το ιερό του Starseer βρίσκεται στο Flatlands, είναι μέσα την ίδια περιοχή που ανακαλύψατε το ιερό του φασκόμηλου στην πλευρά του δυτικού Wispermill Flats. Όταν φεύγετε από την πόλη Wispermill, ακολουθήστε το μονοπάτι προς τα αριστερά, αλλά μόνο για μικρή απόσταση. Σταματήστε αμέσως μετά τα κομμένα δέντρα και πηγαίνετε προς τα πάνω, προς το αγρόκτημα αγελάδων και στη συνέχεια προς τα δεξιά. Θα δείτε ότι η θέα σας είναι αποκλεισμένη από τα βράχια, αλλά αν συνεχίσετε προς τα εμπρός στα βράχια θα πρέπει να βρείτε το πάρτι σας να εισέρχεται στο ιερό.

---

Αυτό καλύπτει όλα τα ιερά που βρέθηκαν σε όλο το Octopath Traveller! Για περισσότερους οδηγούς για αυτό το παιχνίδι, ενημερώστε το με το GameSkinny.